هر چیزی که نیاز داشته باشید

هر چیزی که نیاز داشته باشید

نیازهای روز و مطالب ویژه

 

 

طراحی و ساخت لوگو در کرج

طراحی لوگو در کرج

طراحی های لوگو در کرج توسط آژانس آنلاین گرافیکی تبلیغاتی ریوال / آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

طراحی های لوگو در کرج یک بخش مهم از طراحی گرافیک دراستان کرج نیز است. یک آرم یا سمبل  اصلی یک سیستم شناسایی پیچیده است که باید بطور عملکردی در کلیه ارتباطات یک سازمان گسترش یابد. بنابراین ،طراحی آرم ها و ترکیب آنها در یک سیستم هویت بصری یکی از دشوارترین و مهمترین زمینه های طراحی گرافیک است. آرم ها در سه طبقه بندی قرار می گیرند (که می توانند ترکیب شوند). ایده های تصویری ، اشکال کاملاً انتزاعی هستند. نقاشی ها نمادی ، طرح های نمایشی هستند. آرم ها (یا کلمات کلیدی) نام یا نام های اولیه شرکت را نشان می دهد. از آنجا که آرم ها به معنای نمایندگی نماد های شرکت ها یا هویت شرکت ها و تقویت شناخت فوری مشتری آنها است ، اغلب برای طراحی مجدد و تاثیر گذاری روی مخاطب سودمند است.

لوگو در کرج

همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و طراحی عجین شده است. یک آرم و لوگو یا نماد یک شرکت خوب،  می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

تفاوت نوشته و لوگو در چیست؟

تفاوت نوشته با آرم در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال نماد این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی و نماد سازی در تبلیغات است. از آنجایی که در این بخش قصد بر توضیح “طراحی لوگو” در مدیوم رسانه ای داریم این مبحث را در اینجا خاتمه داده و به “طراحی لوگو” و یا “نشان واره” خواهیم پرداخت.

طراحی های لوگو در کرج تلفیقی از ماهیت و شاکله ی شرکت شماست. یک تبلیغ و لوگو که حتی بعد از مدت زمان استفاده از آن نیز هنوز جذاب و قابل تکرار و حتی به صورت فوکاهی مورد استفاده باشد، لوگو موفقی است به عنوان مثال “صاایران، هر روز بهتر از دیروز، دین، دین” این برندسازی آنقدر محبوب و موفق بوده است که حتی بعد از حیات بصری و شنیداری خود نیز امتداد داشته و بارها و بارها تکرار شده است.


 

به وبلاگ من خوش آمدید
omid99890@gmail.com

 

لینکها

 

مطالب قبلی

» مشکلات جاروبرقی و تعمیرات آن
» طراحی و ساخت لوگو در کرج
» افزایش سرعت گوشی اندروید و آیفون
» ساعتی صدبار آن صفحه ی لعنتی را به هوای اینکه نکند
» آدم نشسته بود
» استراتژی اثرگذاری و متقاعدسازی
» صبر
» آدم یک نفر را می خواهد
» چرا صدایمان وقتی که ضبط می‌شود فرق می‌کند؟
» پادکست چیست
» در فصل سرد چه گل و گیاهانی بکاریم و بخریم؟
» اگر هر روز ناشتا، آب کشمش بنوشید چه اتفاقی در بدنتان روی می‌دهد؟
» هنر ظریف بی‌خیالی کتابی که حیف است نخوانیم
» اسباب بازی جذاب برای کاهش استرس
» حال و احوال ۱۹ آبان
» داشتن خال در نقاط مختلف بدن به چه معناست؟
» آیا می‌دانید شگفت انگیزترین مرز ایران کجاست؟
» چطور برای درخواست‌های غیرمنطقی در محیط کار حدومرز تعیین کنیم؟
» با مواد غذایی کالری سوز آشنا شوید
» ترفند کاربردی برای مدیریت زمان که کیفیت زندگی‌تان را بالا می‌برد

 

ارشیو

فروردين 1401

دی 1399

مرداد 1399

بهمن 1398

دی 1398

آبان 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

 

نویسندکان

مینا

 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار گرافیک و آدرس artiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

لوگو

طراحی لوگو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: